Míša|zimní

Tááák, po asi 2 měsících tady pro vás mám zase jednou mou oblíbenkyni :-) Poslední fotky byly podzimní, tak ted' máme zimní.
Sice jsem chtěla sluníčko a sníh,ale počasí zatím nepřeje a já se nemůžu spoléhat na to, že budeme mít ideální počasí podle mojí představy. Ale stejně..to máte fuk, protože opět a zase na fotkách vypadá úžasně!:-) Dá se říct, že jsme z našich 5 focení ohodnotily tohle jako nejvydařenější, aspoň nám se ty fotky líbí nejvíc ze všech.
Na hodně fotkách mi připomíná takovou ledovou královnu..nejraději bych jí tak dala na titulku DVD pohádky o Ledové královně, ale jako..ona není tak zlá jak byla ta královna :D
Místo, to si vždycky rozmýšlím tak na poslední chvíli no a stejně to bylo i ted',  Míša měla různý věci. Nemohla jsem jí trápit dlouho, protože byla celkem fakt kosa, do toho sněžilo a ona mi furt  opakovala že mě zabije. To říká pokaždé,ale i tak mě má ráda :D
Prostě..já osobně jsem z těch fotek unešená, nadšená..mám ooobrovskou radost, tak snad se fotky líbí i vám. Na míše se dá dobře sledovat průběh toho, jak roste do krásy. Tak hezkou podívanou a krásný večer! :-)