Míša


Táááákže, mám tu pro vás Míšu :) Tyhle fotky jsou focený někdy v prvním týdnu v říjnu, to bylo ještě krásně teploučko, navíc nám zrovna vyšlo počasí, sluníčko nám krásně svítilo...no a Míša do toho. Co jinýho o ní říct, než asi to, že je prostě nádherná, krásná a úžasná a já jí strašně ráda fotím :) Navíc Míšu opět stejně jako předchozí slečnu načesala Zuzka Poláková a díky tomu byla ještě nádhernější jestli to vůbec jde. :) Ten kabátek jí seděl fest, jako jí sedí všechno,ale tady je taková uplně fakt..kouzelná.. :))





Hlavním záměrem tohohle focení byly ty úchvatný šaty co má na sobě. Už jednou jsem jí v nich fotila,ale ted' jí slušely ještě víc než kdy dřív. Mrkněte.. :)








 A ještě několik dalších fotek...


 








Tady je ten úžasnej účes co měla :)




...a na závěr..to co jsme fotily někdy před 2 rokama. Jako mám pocit, že to je totální rozdíl :D
Tááák..doufám, že se vám fotky líbí. Já jsem moc spokojená :)