Kamča s Pavlem

Tak dneska pro vás mám pár fotek Kamči a Páju. Dost jsem jich dávala už na facebook, protože  si myslím, že tyhle fotky se nám fakt povedly :) S Kamčou už jsem samotnou fotila na jaře a o to líp se mi s ní fotilo ted'. Přece jen když už se s někým znáte tak je to focení jiný(uvolněnější). Člověk s kterým fotím poprvé se často tak nějak stydí nebo tak,ale když už víte co čekat je to fajn.
Kamča je hrozně pěkná holka a o to líp se s ní fotí..no a Pája jí doplňuje, protože zeptat se ho co chce mít na určité fotce na sobě celkem nemělo smysl...řekl jen: "mě je to jedno" ..ale tak, to se chápe, je to chlap a skoro všichni jsou v tomhle stejní :D..za to já a Kamča jsme to samozřejmě řešily podrobně :)









Co si Kamča musel prosadit, byly čepice, no tak jsou i fotky podzimo-zimní. Vypadají jak medvídci :) Moc jim to sluší.






Tak snad se vám fotky líbí a pokud se vám bude chtít, tak můžete i sdílet, komentovat..cokoliv..budu ráda :)